piątek, 1 marca 2013

seyfriedstyle 2010.


Tak, jak postanowiłam stworzę post, w którym pod lupę pójdzie styl Amandy, żeby było bardziej uporządkowane zrobię to po kolei. Zacznę od roku 2010 (mojego ulubionego roku Amandy), była wtedy z Dominikiem Cooperem i moim zdaniem wyglądała świetnie!


Aktorka często chodzi w kolorowych koszulach, zakłada je najczęściej do spodni rurek. To tylko niektóre z jej kolekcji.




Czapki! Zauważyłam, że 27-latka rzadko nosi jakiekolwiek nakrycia głowy, w swojej garderobie (przypuszczam) ma ich mało, te cztery na zdjęciu to wszystkie, jakie udało mi się znaleźć z 2010 roku.





Zrobiłam też podział na ładne i niezbyt ciekawe kreacje wyjściowe. Zdjęcie powyżej ukazuje te drugie, moim zdaniem, oczywiście każdy ma inny gust.





I sukienki godne podziwu! Na ostatnim ma na sobie czarną marynarkę i czarne krótkie spodenki.





Uwielbiam jej płaszcze i kurtki. Są zawsze odpowiednio dopasowane do stroju. Może dlatego, że mam podobny styl do Amandy.

4 komentarze:

  1. trafiłam tu z blogu williamandkateblog.blogspot.com a blog nawet nawet. a amande kojarzę z nędzników , ponieważ tam grała anne hatway , którą uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie przepadam za Anne, ale cieszę się, że dostała Oscara, I dreamed a dream było tego warte. Pozdrawiam i zapraszam!

      Usuń
    2. amanda też świetnie wypadła w nędznikach jak wszyscy zaśpiewali na gali oscarowej to był poemat czysty!
      świetnie dobrali tych aktorów

      Usuń
    3. Dokładnie, było niesamowicie! ;)

      Usuń