niedziela, 14 kwietnia 2013

nietypowa blond piękność.

Jak wiadomo Amanda Seyfried nie jest typową rozpuszczoną dziewczyną show biznesu. Teraz w Hollywood dzieją się różne rzeczy z młodymi aktorkami. Wystarczy popatrzeć na Lindsay Lohan. To trochę śmieszne, ale parę lat temu, kiedy poznawałam Amandę strasznie mi się nie podobała, jej wielkie oczy i wyglądające na botoksowane usta zupełnie nie przypadły mi do gustu. Z wiekiem mi przeszło i sądzę, że ona jest jedną z najpiękniejszych i naprawdę utalentowanych aktorek młodego pokolenia.
Postanowiłam stworzyć takiego posta, w którym pod lupę pójdzie dosłownie cała Amanda! Przerażające, ale ciekawe! :D

Włosy! Kto by nie chciał mieć takich pięknych, długich włosów. Nie są one farbowane, doczepiane, prostowane, to naturalnie grube blond włosy aktorki.





Twarz. Większość facetów woli kobiety bez makijażu. Tak samo jest z Amandą, wygląda pięknie w wersji saute.

w pełnym makijażu

w lekkim makijażu

bez makijażu


Oczy. Seyfried słynie z tego, że ma wielkie oczy. Ludzie nazywają je żabimi, dla mnie są w sam raz.





Nos. Z przodu piękny, z profilu troszkę niezgrabny, ale i tak jest dobrze.







Usta. Żadnych botoksów ani nic tego typu, czysta natura w ustach Amandy!




Nogi. Zgrabne, chude.




Ciekawostką jest to, że aktorka baaardzo rzadko pokazuje się na plaży w kostiumie. W internecie widziałam tylko jej dwa zdjęcia z plaży, na jednym dodatkowo miała na sobie koszulę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz